Klachtenprocedure

Niet helemaal tevreden? Laat het ons weten!
Vallura heeft kwaliteit én persoonlijke aandacht hoog in het vaandel. Wij geloven dat een luisterend oor en open mind bijdragen aan een maximale klanttevredenheid. Daarom horen wij het graag wanneer -en waarom- u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 2 werkdagen een bevestiging en binnen 3 weken handelen wij uw klacht af. Mocht dat niet lukken, krijgt u altijd vooraf bericht.

"Wij geloven dat een luisterend oor en een open mind bijdragen aan een maximale klanttevredenheid"


Nog niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? En gaat uw klacht over onze specifieke financiële dienstverlening in het kader van de Wft, zoals bemiddeling en advisering van pensioen, lijfrente of overlijdensrisicoverzekering? Dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD neemt alleen klachten in behandeling die u eerst met de financiële dienstverlener zelf heeft opgenomen. Het KiFiD biedt ook informatie, uitleg en advies in verband met geschillen.

Contactgegevens KiFiD
Ons aansluitnummer bij de KiFiD is 300.016820.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

www.kifid.nl
consumenten@kifid.nl
t 070-333 8 999

terug naar de homepage